czwartek, 31 maja 2018

Budowa SD2IEC - obudowa i płytka drukowana

Dzisiaj wykonałem SD2IEC z obudową na wytrawianej płytce metodą druku na drukarce laserowej.

Opis budowy we wcześniejszym wpisie na blogu -> Link

Gotowe SD2IEC.


Interfejs posiada dwie diody led, zieloną - odczyt i czerwoną - error.
Trzy przyciski: reset, disk 1, disk 2.



Płytka drukowana wykonana metodą termotransferu z wydruku na drukarce laserowej na papierze kredowym, później prasowanie żelazkiem, moczenie, ściąganie papieru i wytrawianie.



Projekt płytki do wydruku -> Link

Płytka z wlutowanymi elementami i opisem.



Płytka od spodu.



Z tyłu wykonałem gniazdo zasilania i przełącznik zmiany numeru stacji dysków.



Przełącznik w pozycji: 1 -on, 2 - off numer 9, 1 - off, 2 - on numer 10, 1 - on, 2 -on numer 11.

Do zasilania można wykorzystać standardowy zasilacz 5V z wtyczką.

Dodatkowo wykonałem przewód do zasilania z gniazda magnetofonu.

2 komentarze:

  1. Witam
    Czy schemat płytki uwzględnia możliwość podpięcia programatora???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej takich rzeczy bym sam nie robił, ponieważ mam jeszcze trochę braków w podstawach jeżeli chodzi o elektronikę. W sumie same płytki pcb to nie jest żaden problem aby je zrobić, chociaż osobiście wolę korzystać ze sprawdzonych i dobrych jakościowo obwodów drukowanych. Zazwyczaj właśnie takich używam, chyba że mi się skońćzą to wtedy robię je sam.

    OdpowiedzUsuń

Montaż adaptera joysticka z wtykiem DB9 do USB

 Adapter umożliwia podłączenie standardowego joysticka z wtykiem DB9 dla Atari, Commodore, Amiga do portu USB komputera z Windows. Zmontowan...